divendres, 6 de gener del 2012

Els Reis Mags ja marxen



Ja han passat els Reis, ens hem atipat de torrons,neules i tortell de reis, demà començarem el règim.



Aquests són alguns dels regals que he demanat als Reis que portessin a la meva família.


Aquest gosset per als mocadors és per la meva néta Anna



Aquesta caseta per a la meva filla Karma




Aquest davantal per el meu nét Jony


 
Aquesta nina per la meva besnéta Clàudia

Porta una motxilla per anar al "cole"

Fins aviat !!!!!!!!!












5 comentaris:

  1. Ohh! Carme, que detalls més bonics, però la nineta és una cucadaaaa ...... Petons.

    ResponElimina
  2. que bellos regalos, me han encantado yo me quedo con la muñeca para tu bisnieta, felicidades a todos.

    Saludos.

    ResponElimina
  3. Carme, qué bien se han portado los reyes con toda tu familia!!!!!!. Están divinos todos estos regalitos!!!! me encantan....Un besote linda

    ResponElimina
  4. Preciosos y con un toque especial esos regalos que encargaste a los Reyes.
    Besos!

    ResponElimina
  5. Hola Carme, m'agrada molt que em visitis i deixis el teu comentari. Petons.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...