dimarts, 15 de maig del 2012

12 mesos

Ja només queden quatre mesos per a acabar el quilt que estic fent amb la Griselda, aquest és del mes de maig 

Solo faltan cuatro meses para terminar el quilt que estoy haciendo con Griselda, este es el mes de Mayo



Aquests són tots els que tinc fets, m'agrada com estan quedant

Estos son todos los que tengo hechos, me gusta como quedan




La Maritza està d'aniversari, passeu-vos pel seu blog si voleu participar-hi, tot això és el que sorteja 

Maritza está de aniversario, pasad por su blog si quereis participar, todo esto es lo que sortea

    

Això és tot per avui, fins aviat !!!!!

9 comentaris:

  1. ¡que bonito te queda! es una maravilla. Un abrazo

    ResponElimina
  2. Guau!!!!! qué pasada!!! m´agrade molt. Petons

    ResponElimina
  3. Hola,

    Et queda preciosa ens agrada molt.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  4. Cierto, no se parecen, los colores vivos preciosos.¡Que maravilla! Petons

    ResponElimina
  5. Carmen, me anima ver como trabajas con gusto y rapido, ya casi, animo, quedara preciosa!!!!

    Un abrazo.
    Esperanza✿⊱╮

    ResponElimina
  6. Te está quedando precioso, ... me encantan los colores de las telas que estás usando!!!
    Un abrazo!!!

    ResponElimina
  7. Se ve precioso, los colores me encantan, besitos.

    ResponElimina
  8. Esta quedando lindisima tu quilt, me encantaron las telas que usaste

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...